Hurtum - łączy branżę FMCG

eCommerce na stałe zagościł w świecie handlu, ułatwiając klientom dokonywanie zakupów, wspierając firmy w prowadzeniu bieżącej działalności. Optymalizacja kosztów, oszczędność czasu czy też możliwość prostego porównania dostępnych ofert to tylko nieliczne zalety.

Hurtum to pierwszy polski serwis, który daje tak szerokie możliwości zawierania transakcji pomiędzy firmami z branży FMCG. Powstał z myślą o wprowadzeniu tego sektora w świat, w którym biznes rozwija się szybciej i sprawniej.

Pasja tworzenia innowacyjnych rozwiązań to nie tylko pusty slogan reklamowy, chcemy zbudować narzędzie, które rozwiązuje realne potrzeby biznesu, Twoje, jak i nasze. Jeśli chcesz porozmawiać o współpracy, widzisz obszary do poprawy serwisu, poświęć kilka minut i napisz do nas: kontakt@hurtum.pl. HURTUM tworzymy dla Ciebie.

Ewelina Siedlecka Founder & CEO

Magdalena Gołębiewska Co-founder & Head of Marketing

Witaj w programie "HURTUM dla CIEBIE"

Udział w programie to nowe możliwości dla naszych stałych Klientów. Każdy zakup na platformie to punkty, które wymieniane są na karty płatnicze PrePaid każdorazowo, gdy uzbierasz 500 zł na swoim koncie HURTUM. Liczbę punktów możesz zawsze sprawdzić w Panelu Klienta, po zalogowaniu. 


10 najczęściej zadawanych pytań: 

  1. Jak zapisać się do programu? 
    Każdy posiadacz konta na platformie www.hurtum.pl ma możliwość uczestniczenia w programie "HURTUM dla CIEBIE". Aby rozpocząć zbieranie punktów w ramach programu lojalnościowego należy w zakładce "Program lojalnościowy", w Panelu Klienta, uzupełnić dane i zaakceptować regulamin Programu Lojalnościowego. 
  2. Jak działa zbieranie punktów w programie "HURTUM dla CIEBIE"?
    Program lojalnościowy dla stałych klientów HURTUM polega na zbieraniu punktów za zakupy na platformie www.hurtum.pl. Każdorazowo, po zatwierdzeniu zamówienia, na koncie Klienta naliczane są punkty (50 zł wartości zamówienia = 1 pkt). W momencie, gdy na koncie pojawi się 5000 punktów, na wskazany adres wysyłana jest karta podarunkowa o wartości 500 zł! Przy każdym kolejnym zgromadzeniu 5000 punktów karta jest doładowywana o kolejne 500 zł. 
  3. Jak mogę otrzymać kartę PrePaid w programie "HURTUM dla CIEBIE"?
    Karta PrePaid, wysyłana jest do Klienta po zgromadzeniu na koncie minimum 5000 pkt w programie "HURTUM dla CIEBIE".
  4. Czy karta w ramach programu "HURTUM dla CIEBIE" jest kartą płatniczą? 
    Tak, jest to karta płatnicza PrePaid, na okaziciela. 
  5. Czy uczestnik programu może mieć kilka kart? 
    Nie, do każdego Klienta, przypisana jest jedna karta, doładowywana w zależności od liczby zgromadzonych punktów przez Kupującego. 
  6. Jak długo ważna jest karta? 
    Każda karta ma wytłoczoną datę ważności. Od momentu wydania okres ten wynosi 2 lata. Po upłynięciu okresu ważności zostanie wysłana nowa karta płatnicza PrePaid z nową datą ważności.
  7. Co mam zrobić jeśli zgubię kartę?
    W przypadku zgubienia/zniszczenia karty prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Użytkownika, pod adresem: kontakt@hurtum.pl.
  8. Jak aktywować kartę?
    W momencie otrzymania karty płatniczej PrePaid, na adres podany w ustawieniach konta Kupującego w zakładce Program Lojalnościowy, prosimy o zapoznanie się z dołączonymi materiałami. Kartę PrePaid można aktywować zarówno online (przez stronę banku BZWBK), jak również w bankomacie BZWBK. 
  9. Czy z uczestnictwem w programie wiążą się jakieś zobowiązania? 
    Nie, z członkostwem nie wiążą się żadne zobowiązania. Karta PrePaid od HURTUM to podziękowanie za aktywne korzystanie z platformy.
  10. Czy moje dane osobowe będą przekazywane osobom trzecim? 
    Nie, dane osobowe uczestników są poufne. 

Zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem Programu "HURTUM dla CIEBIE".

Masz inne pytania? Napisz do Nas: kontakt@hurtum.pl

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera

t
t
Hurtum korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką Plików Cookie ZAMKNIJ
scrolluj myszką