Hurtum - łączy branżę FMCG

eCommerce na stałe zagościł w świecie handlu, ułatwiając klientom dokonywanie zakupów, wspierając firmy w prowadzeniu bieżącej działalności. Optymalizacja kosztów, oszczędność czasu czy też możliwość prostego porównania dostępnych ofert to tylko nieliczne zalety.

Hurtum to pierwszy polski serwis, który daje tak szerokie możliwości zawierania transakcji pomiędzy firmami z branży FMCG. Powstał z myślą o wprowadzeniu tego sektora w świat, w którym biznes rozwija się szybciej i sprawniej.

Pasja tworzenia innowacyjnych rozwiązań to nie tylko pusty slogan reklamowy, chcemy zbudować narzędzie, które rozwiązuje realne potrzeby biznesu, Twoje, jak i nasze. Jeśli chcesz porozmawiać o współpracy, widzisz obszary do poprawy serwisu, poświęć kilka minut i napisz do nas: [email protected]. HURTUM tworzymy dla Ciebie.

Ewelina Siedlecka Founder & CEO

Magdalena Gołębiewska Co-founder & Head of Marketing

10 powodów,
dla których warto
składać zamówienia
przez HURTUM
ZOBACZ

10 powodów, dla których

warto sprzedawać

przez HURTUM

Innowacyjny portal zakupowy

HURTUM to portal stworzony przez wieloletnich praktyków eCommerce, zdobywających doświadczenie w takich firmach jak Grupa Allegro (Allegro, Strefa Marek, PayU), T-Mobile, Orange, CurrencyOne. Innowacyjna technologia, dbałość o szczegóły oraz doskonała znajomość rynku eCommerce pozwoliły na zbudowanie miejsca, które jest nie tylko użyteczne ale i przyjazne użytkownikowi!

Dodatkowy kanał dotarcia do klienta

HURTUM pomaga zoptymalizować koszt dotarcia do klienta oraz czas potrzebny na obsługę zamówienia. Proces składania zamówienia odbywa się w pełni online i jest realizowany przez kupującego.

Do Ciebie trafia finalne zamówienie, które możesz anulować, edytować lub zatwierdzić.

Preferencyjne warunki cenowe!

Polityka cenowa platformy jest dostosowana do realiów branży FMCG. W HURTUM pobieramy niewielką, procentową prowizję od Twojego obrotu.

Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów! Razem rozwijamy Twój biznes.

Łatwa integracja

Z HURTUM możesz zintegrować się za pomocą API lub też importować produkty poprzez XML, jak również dodawać je z panelu sprzedającego ręcznie.

Dzięki zaawansowanym funkcjonalnościom możesz w pełni zautomatyzować proces realizacji zamówienia i zintegrować go z własnymi stanami magazynowymi.

Intuicyjny panel sprzedającego

W panelu możesz śledzić swoje zamówienia, zmieniać statusy, jak również importować listy produktów.

Statystyki sprzedaży generowane w czasie rzeczywistym.

W panelu sprzedającego możesz śledzić statystyki sprzedaży zarówno globalne jak i dla poszczególnych zamówień.

Dzięki temu łatwo możesz przeprowadzić segmentacje popularnych produktów czy też ustalać sezonowość biznesu lub tworzyć profile klientów.

Definiowanie obszarów realizacji zamówień

Platforma HURTUM umożliwia zdefiniowanie obszarów dostaw. Twoja oferta wyświetlana jest tylko tym Klientom, którym możesz dostarczyć zamówienie.

Docierasz do precyzyjnie dopasowanej grupy odbiorców!

Zarządzanie rabatami dla klientów

Masz stałych klientów, chcesz zaoferować preferencyjne warunki nowym kontrahentom?
W panelu sprzedającego możesz z łatwością ustawiać dedykowane rabaty po numerze NIP.

Każdy Twój klient może mieć własny cennik na Twoje produkty!

Okazje, wyprzedaże, promocje

Jeśli chcesz przecenić określone produkty, wypromować nowe lub po prostu zareklamować swoją firmę możesz to zrobić z poziomu panelu sprzedającego, dodając swoje produkty do sekcji:

  1. Okazje – produkty w okazyjnych cenach;
  2. Kampanie – trwające promocje na produkty i/lub linie produktowe;
  3. Polecane – produkty polecane przez HURTUM.

Wsparcie 24/7/365

Profesjonalny dział wsparcia klienta pomoże Ci w każdej sytuacji. Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z naszego formularza kontaktowego.

Jesteśmy dla Ciebie!

Zobacz również

10 powodów,
dla których warto
składać zamówienia
przez HURTUM
ZOBACZ

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera

t
t
Hurtum korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką Plików Cookie ZAMKNIJ
scrolluj myszką