Hurtum - łączy branżę FMCG

eCommerce na stałe zagościł w świecie handlu, ułatwiając klientom dokonywanie zakupów, wspierając firmy w prowadzeniu bieżącej działalności. Optymalizacja kosztów, oszczędność czasu czy też możliwość prostego porównania dostępnych ofert to tylko nieliczne zalety.

Hurtum to pierwszy polski serwis, który daje tak szerokie możliwości zawierania transakcji pomiędzy firmami z branży FMCG. Powstał z myślą o wprowadzeniu tego sektora w świat, w którym biznes rozwija się szybciej i sprawniej.

Pasja tworzenia innowacyjnych rozwiązań to nie tylko pusty slogan reklamowy, chcemy zbudować narzędzie, które rozwiązuje realne potrzeby biznesu, Twoje, jak i nasze. Jeśli chcesz porozmawiać o współpracy, widzisz obszary do poprawy serwisu, poświęć kilka minut i napisz do nas: [email protected]. HURTUM tworzymy dla Ciebie.

Ewelina Siedlecka Founder & CEO

Magdalena Gołębiewska Co-founder & Head of Marketing

Pokaż kategorie

Regulamin Programu Lojalnościowego

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „HURTUM dla CIEBIE

 

§ 1

Definicje

Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:

  1. Organizatorze – należy przez to rozumieć BLONDES sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000529198, z kapitałem zakładowym w wysokości 110 000 złotych, posiadająca numer NIP 779-242-59-47,

  2. Panelu – należy przez to rozumieć dostępne dla Użytkownika Konto, które upoważnia go do korzystania z Platformy na zasadach określonych w odrębnym Regulaminie Platformy,

  3. Platformie – należy przez to rozumieć platformę pośredniczącą w handlu internetowym i mobilnym prowadzoną przez Organizatora w domenach: www.hurtum.pl, www.hurtum.com.pl oraz www.hurtum.com,

  4. Programie – należy przez to rozumieć program lojalnościowy „HURTUM dla CIEBIE”,

  5. Regulaminie – należy przez to rozumieć niniejszy regulamin,

  6. Uczestniku – należy przez to rozumieć Użytkownika Platformy, który przystąpił do Programu,

  7. Użytkowniku – należy przez to rozumieć podmiot, który dokonał Rejestracji na platformie zgodnie z Regulaminem platformy dostępnym na www.hurtum.pl i otrzymał dostęp do korzystania z Platformy na zasadach określonych w odrębnym Regulaminie Platformy.

§ 2

Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady funkcjonowania i warunki uczestnictwa w Programie, w szczególności zasady przyznawania Uczestnikom Programu Punktów.

  2. Funkcjonowanie Programu opiera się na zasadach sprzedaży premiowej, w ramach której Uczestnikom, w związku nabyciem towaru lub usługi na Platformie, zostają przyznane Punkty, które Uczestnicy mogą wymieniać na nagrodę w postaci doładowania karty przedpłaconej (zwanej dalej także kartą prepaid).

  3. Program rozpoczyna się w dniu 10.06.2015 i jest prowadzony bezterminowo na Platformie.

  4. Prawo do udziału w Programie przysługuje wyłącznie Użytkownikom.

  5. Program jest prowadzony na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

§ 3

Uczestnictwo w Programie

  1. Użytkownik może przystąpić do Programu za pośrednictwem Platformy, w dowolnym momencie jego prowadzenia, składając wniosek o Uczestnictwo w Programie poprzez kliknięcie na przycisk „Dołączam do programu lojalnościowego HURTUM dla CIEBIE” znajdujący w Panelu w sekcji „Program Lojalnościowy”.

  2. Aby skutecznie przystąpić do Programu, przed kliknięciem na przycisk „Dołączam do programu lojalnościowego HURTUM dla CIEBIE” Użytkownik musi oświadczyć, że:

  1. przeczytał i akceptuje Regulamin - wyraża zgodę na uczestnictwo w Programie „HURTUM dla CIEBIE”,

  2. zapoznał się z Polityką Prywatności i wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Organizatora w celu organizacji i zapewnienia funkcjonowania Programu Lojalnościowego na zasadach opisanych w Regulaminie.

  3. Po odebraniu wniosku, Organizator dostosowuje odpowiednio Panel, w szczególności poprzez dodanie funkcjonalności śledzenia liczby przyznanych Punktów. Użytkownik staje się Uczestnikiem Programu z chwilą odpowiedniego dostosowania Panelu przez Organizatora.

  4. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z uczestnictwa w Programie składając rezygnację drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected] lub pisemnie na adres Organizatora, podając nazwę firmy, login i hasło do Panelu. Użytkownik przestaje być Uczestnikiem Programu z chwilą otrzymania rezygnacji przez Organizatora.

  5. W momencie zakończenia uczestnictwa w Programie zebrane Punkty ulegają skasowaniu/utracie.

§ 4

Przyznawanie Punktów

  1. Uczestnik Programu w związku z nabyciem towaru lub usługi na Platformie uzyskuje Punkty. Na każde pełne 50 zł netto wydane przez Uczestnika po przystąpieniu do Programu za zakup towarów lub usług na Platformie przypada 1 Punkt. Liczba Punktów jest więc wyliczana przez Organizatora jako iloraz łącznej kwoty netto jednostkowego zamówienia, wydanej przez Uczestnika po przystąpieniu do Programu na towary lub usługi na Platformie i kwoty 50 zł. Punkty zaokrąglane są  z zastosowaniem reguł matematycznych do jedności i nie są dzielone na części dziesiętne.

  2. Niezależnie od Punktów otrzymanych w związku z nabyciem towarów lub usług na Platformie, Uczestnik może otrzymać dodatkowe Punkty na zasadach ustalanych i ogłaszanych przez Organizatora za pośrednictwem Platformy.

  3. Uczestnik gromadzi Punkty na Panelu. Za pośrednictwem Panelu w sekcji „Program Lojalnościowy” Uczestnik może na bieżąco śledzić przyznaną mu liczbę Punktów.

  4. W przypadku rozwiązania umowy sprzedaży towaru lub usługi zawartej na Platformie, w związku z którą Uczestnikowi zostały przyznane Punkty lub błędnego zaksięgowania transakcji, Organizator zastrzega sobie prawo do cofnięcia przyznanych Punktów.

  5. Punkty naliczają się oraz zachowują ważność w przypadku korzystania z platformy przez Użytkownika. W momencie rezygnacji z konta na Platformie, usunięciu ulegają również punkty w programie „HURTUM dla CIEBIE”.

§ 5

Wymiana Punktów na nagrodę w postaci karty przedpłaconej

  1. Każdy Uczestnik Programu, który zgromadzi na Panelu po raz pierwszy 5000 Punktów, niezwłocznie otrzyma od Organizatora kartę przedpłaconą. Każda karta prepaid będzie powiązana z numerem rachunku technicznego karty umożliwiającym Organizatorowi wielokrotne jej doładowanie.

  2. Karta przedpłacona zostanie przesłana do Uczestnika Programu za pośrednictwem przesyłki poleconej za potwierdzeniem odbioru na adres Uczestnika wskazany przy rejestracji do Programu „HURTUM dla CIEBIE” na Platformie.

  3. Organizator przed wysłaniem karty przedpłaconej Uczestnikowi, o której mowa w ust. 1 zd.1 doładuje ją kwotą 500,00 zł, wysyłając przelew na numer rachunku technicznego powiązany z kartą. Wraz z doładowaniem karty przedpłaconej liczba Punktów zgromadzonych na Panelu zostanie umniejszona o 5000 Punktów.

  4. Każdorazowo, po zgromadzeniu przez Uczestnika na Panelu po raz kolejny 5000 Punktów, Organizator będzie niezwłocznie doładowywał wysłaną wcześniej Uczestnikowi kartę prepaid kwotą 500,00 zł, wysyłając przelew na numer rachunku technicznego powiązany z kartą. Wraz z każdym doładowaniem karty przedpłaconej liczba Punktów zgromadzonych na Panelu będzie umniejszana o 5000 Punktów.

  5. Po otrzymaniu karty oraz numeru PIN, Uczestnik obowiązany jest zabezpieczyć go w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z nim przez osoby trzecie. Uczestnik obowiązany jest nie ujawniać numeru PIN do karty przedpłaconej jakimkolwiek osobom trzecim. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za kradzież i/lub zgubienie zarówno karty jak i numeru PIN.

  6. Po upływie terminu ważności karty przedpłaconej, Organizator prześle Uczestnikowi nową kartę, w momencie naliczenia nowych punktów w programie „HURTUM dla CIEBIE” zgodnie z zasadami określonymi w ust. 4 niniejszego paragrafu.

  7. Utratę bądź trwałe uszkodzenie karty należy zgłosić bezzwłocznie na piśmie do Organizatora.

  8. Uczestnik Programu, który powiadomi Organizatora o fakcie utraty lub trwałego uszkodzenia karty otrzyma nową kartę. Zasadność wydania nowej karty Organizator ma prawo zbadać we własnym zakresie.

  9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z utracenia lub uszkodzenia karty.

  10. Wydanie Uczestnikowi karty przedpłaconej, jej zasilanie oraz dokonywanie przez Uczestnika płatności przy użyciu karty przedpłaconej następuje nieodpłatnie.

  11. Zasady korzystania z karty przedpłaconej w zakresie, w jakim nie jest to uregulowane niniejszymi zasadami określa regulamin operatora karty.

  12. Prawa wynikające z Programu, w tym w szczególności prawo do żądania wydania nagrody w postaci doładowania karty przedpłaconej, przysługuje wyłącznie Uczestnikowi i bez pisemnej zgody Organizatora nie mogą być przenoszone na osoby trzecie.

§ 6

Zasady opodatkowania

  1. W przypadku Uczestników dokonujących zakupu na Platformie w związku z prowadzoną przez nich pozarolniczą działalnością gospodarczą, uzyskana przez nich wartość nagród stanowi przychód z tej działalności. Obowiązek rozliczenia podatku z właściwym urzędem skarbowym ciąży na Uczestniku.",

  2. Wartość nagród otrzymanych przez pozostałych Uczestników jest wolna od podatku dochodowego, na podstawie art. 21 ust 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych.

§ 7

Dane osobowe

  1. Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą zgodnie z Polityką Prywatności, w zakresie podanym przy rejestracji na Platformie przez Organizatora i podmioty działające na jego zlecenie, celem organizacji i zapewnienia funkcjonowania Programu, na zasadach opisanych w Regulaminie.

  2. Uczestnik zobowiązany jest powiadamiać Organizatora o każdej zmianie swoich danych osobowych.

  3. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przystąpienia do Programu.

  4. Administratorem danych osobowych jest Blondes sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Głogowskiej 31/33, 60-702 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000529198.

  5. Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) i zgodnie z treścią Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1).

  6. Podane przez Państwa dane osobowe będą przechowywane przez nas do dnia w którym upłynęły 2 lata od rezygnacji z uczestnictwa w Programie..

  7. Państwa dane będą przekazywane do USA w związku z korzystaniem z usług Google oraz systemu mailingowego MailChimp. Odpowiednie zabezpieczenia Państwa danych są zapewnione poprzez zatwierdzony mechanizm certyfikacji w połączeniu z egzekwowalnymi zobowiązaniami odbiorcy danych do odpowiednich zabezpieczeń (program Privacy Shield).

  8. Uczestnik posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także przenoszenia danych.

  9. Uczestnik ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność́ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  10. Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

  11. Dane Uczestnika będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany przy wykorzystaniu elektronicznych metod bez interwencji ludzkiej. Konsekwencją takiego przetwarzania może być dopasowanie oferty Hurtum do preferencji Użytkownika.

  12. W celu wykonania swoich praw prosimy skierować swoje żądanie pod adres e-mail [email protected] Proszę pamiętać, że przed realizacją uprawnień będziemy musieli odpowiednio Państwa zidentyfikować.

§ 8

Reklamacje

  1. Wszelkie reklamacje związane z realizacją Programu Uczestnicy mogą składać drogą elektroniczną na adres e-mail [email protected] lub pisemnie na adres Organizatora, podając nazwę firmy, login do Panelu oraz opis reklamacji.

  2. Reklamacja powinna zostać złożona niezwłocznie po stwierdzeniu nieprawidłowości. Przedmiotem reklamacji mogą być wyłącznie zdarzenia lub stany faktyczne zaistniałe nie dawniej niż miesiąc przed dniem złożenia reklamacji.

  3. W przypadku wątpliwości co do treści reklamacji Użytkownik ma obowiązek doprecyzowania reklamacji.

  4. Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 14 dni od momentu złożenia jej w prawidłowej formie.

§ 9

Postanowienia końcowe

  1. Organizatorowi przysługuje prawo wykluczenia Uczestnika z Programu, jak również odmowy przyznania Uczestnikowi nagrody, w przypadku powzięcia informacji o działaniach lub zaniechaniach Uczestnika sprzecznych z postanowieniami Regulaminu.

  2. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu poprzez ogłoszenie o zakończeniu Programu, określające datę jego zakończenia, zamieszczone na Platformie co najmniej 30 dni przed tą datą.

  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w dniu zamieszczenia ich na Platformie.

  4. Regulamin dostępny jest na stronach internetowych www.hurtum.pl, www.hurtum.com.pl oraz www.hurtum.com.

  5. Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną z Regulaminu właściwe jest prawo polskie.

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera

t
t
Hurtum korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką Plików Cookie ZAMKNIJ
scrolluj myszką